شرایط گارانتی

  • مدت زمان گارانتی:

- محصولات TRENDnet دارای پنج سال گارانتی می باشد.

- محصولات Zerotech دارای شش تا دوازده ماه گارانتی می باشد.

- طبق شرایط تعیین شده توسط کمپانی ترندنت در ایران، محصولات ارائه شده دارای گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش می باشد که مجموع آن 5 سال تعریف شده است. میزان گارانتی تعویض محصولات ترندنت به صورت زیر می باشد.

انواع سوئیچ : دو سال گارانتی یک بار تعویض و سه سال خدمات پس از فروش

تجهیزات وایرلس : دو سال گارانتی یک بار تعویض و سه سال خدمات پس از فروش

کی وی ام و مدیا کانوتور : دو سال گارانتی یک بار تعویض و سه سال خدمات پس از فروش

مودم +ADSL2  :  یک سال گارانتی یک بار تعویض و چهار سال خدمات پس از فروش

کلیه لوازم جانبی محصولات فوق از جمله : آداپتور، اسپلیتر، آنتن، کابل و ... فاقد گارانتی می باشد.

 

  • شرایط گارانتی کالا:

-    خرابي ناشي از ضربه ، شكستگي ،  استفاده از ولتاژ نامناسب ، آتش سوزي ، آبديدگي ، شوك الكتريكي ، حوادث طبيعي ، كار در محيط آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ زدگي يا تجمع قطرات آب روي قطعات ، اتصال مودم به برق ، همچنين خرابي ناشي از اتصال به دستگاه ها و لوازم جانبي غير اصلي ،‌با تشخيص كارشناسان فني شركت دایاتِک مشمول خدمات و ضمانت نمي باشد .

-    دستکاري سخت افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت، توسط افراد غير مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد .

-    هر گونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی دستگاه (Firmware ) توسط اشخاص غیر مجاز شامل گارانتی نخواهد بود.

-    هزينه ارسال و دريافت اجناس تهران و شهرستان با مشتري  مي باشد .

-    هرگونه آسيب ديدگي ايجاد شده به دليل بسته بندي نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتي بابت آن ندارد .

-    شركت دایاتِک متعهد است كه قطعه مشتري را در صورت بروز مشكل در مدت تعيين شده بدون هزينه تعمير يا تعويض نمايد .

-    مسئوليت حمل و نقل كالاي معيوب به بخش گارانتي شركت دایاتِک و بالعكس  بعهده مشتري مي باشد  .

-    دارنده رسيد به عنوان صاحب كالا تلقي مي شود و فقط در قبال ارائه رسيد ، كالا تحويل داده خواهد شد.

-    تعميرات انجام شده بر روي قطعات بدون گارانتي تا يكماه تحت ضمانت شركت دایاتِک خواهد بود .

-    شركت هيچگونه تعهدي نسبت به اطلاعات موجود در قطعات ارسالي ندارد .

-   رسيد كالا 45 روز پس از تاريخ رسيد قطعه اعتبار داشته و پس از اين مدت هيچ مسئوليتي متوجه شركت نمي باشد.

-    هر گونه خدشه بر روي  برچسب گارانتي و یا سریال کالا باعث خارج شدن دستگاه از گارانتي مي شود .

    

  • نکات قابل توجه قبل از ارسال تجهیزات به مراکز خدمات:

از مشتریان گرامی درخواست می گردد جهت صرفه جوئی در وقت و هزینه، پیش از ارسال تجهیزات به مرکز خدمات حتما بصورت تلفنی موارد را با کارشناسان فنی در میان بگذارند تا در صورت اطمینان از وجود مشکل كالاي مورد نظر ارسال گردد.

در صورت نیاز به ارسال کالا جهت گارانتی، خواهشمند است کالا و لوازم جانبی (لوازم جانبی شامل گارانتي نمي باشد) آن ارسال گردد، تا در صورت نیاز به تعویض کالا سریعا برای شما انجام گیرد.

 

  • ارتباط با مراکز گارانتی:

-    براي بهره گيري از خدمات بخش گارانتي مشتريان محترم مي توانند از شنبه الي چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 الي 15 و پنجشنبه ها ساعت 10 الي 12 با به همراه داشتن كارت گارانتي به آدرس شركت مراجعه فرمايند .

-    مشتريان عزيز خارج از تهران نيز مي توانند قطعه معيوب خود را به آدرس پستي شرکت ارسال فرمايند . براي ارسال با شركت هاي حمل بار (مانند تيپاكس و ...) حتما" از آدرس کامل شركت به همراه قید بخش خدمات پس از فروش استفاده نماييد .همچنين هزينه ارسال قطعات از يك سو با مشتري و از سمت ديگر با شركت خواهد بود .

  • پست الکترونیکی واحد فنی و خدمات پس از فروش:

support@dayatech.ir